28 lutego 2018

Ubiegłoroczne testowanie #ambasadorkakosmetyczna

        #ambasadorkakosmetyczna
    Z racji tego że przestój w przesyłkach i skrzynka pocztowa świeci pustkami chciałam Wam przedstawić produkt, który miałam okazję przetestować w czerwcu ubiegłego roku dzięki portalowi Ambasadorka Kosmetyczna.
      Miałam okazję przetestować szampon z włoskiej serii kosmetyków z ekstraktem z goji, a mianowicie GOJI DERMAPLUS SZAMPON DO WŁOSÓW, który okazał się naprawdę świetnym kosmetykiem wartym polecenia.
Zawiera ekstrakty organiczne z jagód goji oraz ekstrekt z nagietka a także oliwę z oliwek. Jest odpowiedni dla każdego rodzaju włosów jak również łagodny dla skóry głowy.
Efekty zauważyłam juz po pierwszym użyciu. Moje włosy stały się bardziej nawilżone i odżywione, są mniej łamliwe. Stały się również bardziej sprężyste i miękkie. Łatwiej się też rozczesują i są bardziej podatne na układanie ( z czym wcześniej miałam problem bo moje włosy "żyły własnym życiem).
Dodatkowym atutem tego szamponu jest jego zapach - świeży a jednocześnie owocowy - utrzymujący się na włosach jeszcze bardzo długo po umuciu.
Szampon jest w poręcznej łatwootwieralnej tubce, dzięki czemu aplikacja jest łatwiejsza niż pozostałych kosmetyków tego typu np. w zakręcanych butelkach. Samo opakowanie jest bardzo estetyczne i w jednym z moich ulubionych odcieni - jagodowym.
Co również ważne: szampon nie zawiera SLES, parabenów, formaldehydu, barwników, wazeliny, OGM oraz alergenów.
Dzięki GOJI DERMAPLUS moje włosy odzyskał witalność, blask i zdrowy wygląd.

Minusem jest jedynie to iż jak dotąd nie spotkałam tego produktu w żadnym sklepie kosmetycznym w mojej okolicy :-( i naprawdę bardzo żałuję że nie mogę dostać u siebie tego kosmetyku bo bardzo przypadł mi do gustu.
Zdjęcie użytkownika Jola Jurak.   Zdjęcie użytkownika Jola Jurak. Zdjęcie użytkownika Jola Jurak.

    Jeżeli jesteście zainteresowani testowaniem produktów w serwisie Ambasadorka Kosmetyczna - zapraszam Was do rejestracji :
http://ambasadorka-kosmetyczna.pl



 
 
 


   



 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz